HOLA I BENVINGUT/DA A

E.E. Espot Base Estació

Assegurem aprenentatge, seguretat i diversió amb els millors professionals. Som un equip competent i eficient, amb un ampli coneixement tècnic. Tots els professors són llicenciats en especialitats d'esquí i snowboard. L'escola basa la seva selecció en la qualitat tècnica i humana. L'objectiu de l'escola és, sens dubte, satisfer totes les necessitats dels nostres clients. Els nostres punts forts són la nostra àmplia experiència i el nostre equip de professionals.
Alumnes Satisfets
Professionals
Anys d'experiència
QUÈ OFERIM?

Classes d'esquí i snowboard

L'esquí i l'snowboard encara es troben entre els esports indiscutibles d'hivern per a totes les edats i nivells de capacitat. Les pistes d'esquí perfectament equipades es converteixen en un veritable paradís per als esquiadors i els surfers de neu. Els nostres professors professionals d'esquí i snowboard us en poden ensenyar des de zero o mostrar-vos tots els petits detalls per a millorar les tècniques d'esquí i les habilitats d'snowboard. També oferim excursions guiades amb raquetes de neu per a grups i amics i altres activitats.
LLOGUER

Necessites Equipament?

Disposem de material de lloguer per a diverses talles. Més info a la pàgina LLOGUER
  • Esquís i pals